sâmbătă, 24 mai 2008

Patience - Hajek

Incepe turneul austriac de la Kitzbuhel, turneu pe zgura, cu juctaori de valoare medie in aceasta prima zi. Insa printre mecurile de azi, unul mi-a sarit in ochi si am mers pe mana acestui juctaor ceh estrem de imprevizibil, Jan hajek, care de multe ori mi-a facut surprize placute. Astazi e un meci mai echilibrat dceat o arata cotele, cote care il indica favorit pe Patience. Eu ins avad favorit pe cehul Hajek, la o cota frumusica, de 2.45. Cei doi nu au apucat, dupa Wimbledon sa joace foarte mult pe zgura. patience are ceva timpo de cand nu a mai mjucat tenis de calitate asa ca probabil ii va fi foarte greu sa revina pe zgura austriaca. hajek, desi a dezamagit la Wimbledon era de asteptat sa revina in forta pe zgura dar a pierdut catastrofal cu Starace si cu Hartfield in doua turnee consecutive, Asa ca cehul are nevoie sa treaca de acets prim tur in Austria pentru a creste un morla aflat dstul de jos. Tinand cont se di starea actuala a lui Patience, lucrurile mi se par ok pentru cehul Kajek.