duminică, 17 februarie 2008

'NU LUATI PE NIMENI'

ELINTON ANDRADE Brazilianul îi cere lui Mircea Rednic sa renunte la gândul de a mai aduce un alt goalkeeper.

Elinton Andrade (foto) vrea sa ramâna în Grant si sa-si treaca în palmares un titlu de campion cu Rapid.

Mircea Rednic s-a declarat nemultumit de tine, spune ca nu poti fi titular...

Nu comentez ce zice antrenorul. Are experienta sa decida cine va apara în meciurile din campionat. Eu am alta parere însa, am facut meciuri bune în Cipru si cred ca-mi pot ajuta echipa sa ajunga CFR-ul în lupta pentru titlu.

Te-a afectat ce-a spus tehnicianul ?

Sunt putin trist de criticiile pe care Mircea Rednic mi le-a adus în presa. Insa nu doar Coman e portar la Rapid. Mai este si Marinescu, care, din punctul meu de vedere, este un câstig pentru echipa.

Mai mult, Rednic cauta un alt portar, de valoare apropiata cu cea a lui Dani Coman. In acest caz, înseamna ca vei deveni a treia varianta la Rapid...

Ar fi bine sa nu mai vina un alt goalkeeper. Eu vreau sa-mi fac treaba si când o sa mai fiu folosit sa dau tot ce e mai bun. Rapid nu mai are nevoie de un alt portar.

Este posibil sa parasesti echipa, în conditiile în care nu vei mai apara deloc?

Ramân sa-mi termin contractul în Giulesti. Nu am pretentii sa apar imediat, vreau ca la sfârsitul anului sa fiu campion cu Rapid.

Andrade nu iese pe centrari. Se vede ca nu are jocuri în picioare. Se descurajeaza repede. Vorbeam cu el si îmi spuneam ca este trist, ca toata lumea îi aduce reprosuri. E afectat ca se cauta un alt portar.