vineri, 18 septembrie 2009

Boloni isi pune cenusa in cap

Antrenorul echipei Sporting Lisabona, Ladislau Boloni, si-a asumat responsabilitatea pentru esecul inregistrat de formatia sa in fata echipei Gil Vicente, scor 0-3, in etapa a IX-a a campionatului Portugaliei, potrivit presei portugheze. "Am intalnit la antrenamentele de dupa meci o echipa foarte trista si abatuta. Suntem suparati, deoarece am comis greseli importante. Nu ma simt bine, deoarece aceste goluri sunt si ale mele", a spus Boloni, in cadrul unei conferinte de presa organizate la Lisabona. Tehnicianul echipei Sporting a subliniat ca nu este de acord ca numai jucatorii sa fie criticati pentru jocul prestat in partida cu Gil Vicente. "Fotbalul este un joc colectiv. Succesele apartin intregii echipe, la fel si esecurile. Eu, Ladislau Boloni, fac parte din colectiv, traiesc in spiritul acestuia si stiu ca Sporting este o echipa cu orgoliu. Daca un lucru merge bine, atunci e bine pentru toti si aceeasi regula se aplica si atunci cand lucrurile merg prost", a mentionat Boloni. "Record" noteaza ca antrenorul roman nu a dorit sa faca referire la punctele slabe ale echipei in meciul cu Gil Vicente. "Nu vreau sa intru in amanunte, insa in aceasta partida nu am avut instinctul de aparare si aceasta a fost o greseala. De ce? Pentru ca m-am gandit la victoria noastra de etapa trecuta cand am invins formatia Boavista Porto", a precizat Boloni.